Het begint te kriebelen - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Andre Oord - WaarBenJij.nu Het begint te kriebelen - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Andre Oord - WaarBenJij.nu

Het begint te kriebelen

Door: Andre

Blijf op de hoogte en volg Andre

18 September 2015 | Nederland, Waalwijk

Jaja, het begint te kriebelen. Het vertrek nadert.
Dat betekend dat de paklijst wordt gecontroleerd, en kijken of alles voorhanden is. Moet er nog iets worden aangeschaft? Moet er nog iets worden gewassen? Hoe pak ik het in? En vooral, wat weegt het. Je moet het wel zelf op je rug mee torsen.
Kortom allemaal oplosbare problemen.
Want weet je, "wat je niet bij je hebt, is meegenomen".
Morgen nog een laatste training. Daarna volgt het zorgvuldig pakken van de rugzak. En vol is vol. 10 kilo is de max!! Wat kan mee, wat moet mee. En vooral, wat kan echt niet mee......
Het worden nog leuke dagen.

• 18 September 2015 - 21:42

Therese:

Heel veel succes met de voorbereidingen!
    Wij gaan jullie volgen!!
    Groetjes Kees en Therese

Verslag uit: Nederland, Waalwijk

23 Oktober 2015

De laatste dagen van onze Camino de Portugues.

22 Oktober 2015

Dag journaal komt nog

20 Oktober 2015

Terug in Porto.

19 Oktober 2015

Een regen maandag in Santiago.

18 Oktober 2015

Zondag in Santiago.
Andre

Wij, Janny, André, Marianne en Hans, zijn vier wandelaars die gaan pelgrimeren van Portugal naar Santiago de Compostela. Wij doen dit vooral om te genieten van cultuur, natuur, en het avontuur. Uiteraard zullen we de gastronomische verrassingen niet afwijzen. Het plan is om ongeveer 400km af te leggen.

Actief sinds 27 Aug. 2015