Coimbra - Reisverslag uit Coimbra, Portugal van Andre Oord - WaarBenJij.nu Coimbra - Reisverslag uit Coimbra, Portugal van Andre Oord - WaarBenJij.nu

Coimbra

Door: Andre

Blijf op de hoogte en volg Andre

25 September 2015 | Portugal, Coimbra

Na het ontbijt met wat flauw brood. Zijn we opzoek gegaan naar een telecom winkel. De smartphone van Marianne wil zich niet verbinden met welke provider dan ook. Het lijkt er op dat Tele2 geen contract heeft met een provider. Ook zijn we op zoek geweest naar een herenmode winkel.
Hans mist een riem en zijn broek zakt nu al af. Dat wordt nog wat over 4 weken......
Daarna via een mooi station met heel veel schitterend tegelwerk een treinreis geboekt naar Coimbra.
Met een tussenstop zaten we 1,5uur later in Coimbra.
Ook een mooie oude stad. Heel erg vroeger zelfs de hoofdstad van Portugal.
In Coimbra op zoek naar een auberge. Na een behoorlijke klim bereikte we eindelijk ons beoogde doel. Helaas, zat vol..... Dus maar weer afgedaald naar een terras. Daar hebben we ons verwend met een heerlijk ijsje.
Na deze versnapering op zoek naar een plek om te overnachten. We slapen vanacht in een Residentie Paris. De naam is mooi, maar dat moeten we nog gaan beleven.
Morgen vertellen we hoe dat is verlopen.

• 25 September 2015 - 19:57

Mark Trommelen:

Hopelijk zijn de inkopen gelukt en heeft HANS een goeie riem gevonden. Goede nacht en succes morgen weer.

• 25 September 2015 - 20:30

Ineke Trommelen.:

Hans is toch echt vertrokken met een riem. Geniet ervan Hier is het wennen en stil .Komt goed.

• 26 September 2015 - 15:03

Therese:

Goed om te horen dat de reis voorspoedig verloopt!
    Ben nu al benieuwd naar het volgende reisverslag!
    Geniet van de wandelingen in het mooie Portugal!
    Groetjes therese

• 26 September 2015 - 18:45

E.v.Noije:

Beste reizigers, veel succes geniet er vooral van
    Hier alles rustig
    Gr.annie en Eg.

Verslag uit: Portugal, Coimbra

23 Oktober 2015

De laatste dagen van onze Camino de Portugues.

22 Oktober 2015

Dag journaal komt nog

20 Oktober 2015

Terug in Porto.

19 Oktober 2015

Een regen maandag in Santiago.

18 Oktober 2015

Zondag in Santiago.
Andre

Wij, Janny, André, Marianne en Hans, zijn vier wandelaars die gaan pelgrimeren van Portugal naar Santiago de Compostela. Wij doen dit vooral om te genieten van cultuur, natuur, en het avontuur. Uiteraard zullen we de gastronomische verrassingen niet afwijzen. Het plan is om ongeveer 400km af te leggen.

Actief sinds 27 Aug. 2015