10 oktober. 2e Spaanse etappe. - Reisverslag uit Porriño, Spanje van Andre Oord - WaarBenJij.nu 10 oktober. 2e Spaanse etappe. - Reisverslag uit Porriño, Spanje van Andre Oord - WaarBenJij.nu

10 oktober. 2e Spaanse etappe.

Door: Andre

Blijf op de hoogte en volg Andre

10 Oktober 2015 | Spanje, Porriño

Gisteren lekker geflaneerd door de stad Morrino bij 22 graden. Lekker Serveca gedronken, en daarna een pelgrims menu gegeten. Janny had een visje op het bord. Alleen was het bord te klein, of het visje te groot.
Omdat we vandaag weinig horeca onderweg zouden tegenkomen hebben we in de supermarkt alvast wat kaas en jambon ingeslagen.
Andre liep daar tegen het schap met bieren tegen een Leffe dubbel aan. Zijn lievelings recept. Die kon hij dus niet laten staan.
Na het nuttigen van dat heerlijke sap is ie dromend in slaap gevallen.
Vanmorgen eerst bij de bakker broodjes en koffie genuttigd en daarna in de benen. Er was voor vandaag regen voorspeld, maar de hoeveelheden zijn heel erg meegevallen. De poncho's zijn aangeweest, maar het had ook zonder gekund.
Omdat we in tijd heel erg gunstig zaten zijn we vandaag 6km verder gelopen dan gepland. Maar dan kom je er achter dat de kwaliteit van de slaapgelegenheden er niet beter op worden als je in het buiten gebied zit.
Oke, ook vannacht zullen we weer slapen. En omdat we zijn door gelopen is de etappe van morgen iets korter. Ook morgen geeft de weerman weer regen aan, maar als dat net zo veel is als vandaag worden wij daar niet zenuwachtig van.

• 10 Oktober 2015 - 22:10

Nelly:

Wat gaat het toch snel ,het lijkt wel of het niks is zo als jullie bezig zijn,
    Maar het zijn toch heel wat kilometers in de benen.en elke dag gaat het lukken,
    vind het gaaf dat het jullie zo goed gaat ,en wat er op je pad komt is toch geweldig,
    Andre leuk hoe je het brengt,!!
    hoe blij kan je zijn met een lekker biertje en slaap plaats.
    nog heel veel mooie wandel dagen en ook goed weer.
    gr van de zonnetjes.

• 10 Oktober 2015 - 22:50

Annalies:

hoi wandelaars wat is het toch gezellig, dat jullie met ze vieren het zo goed doen, met slapen eten en drinken,
    O ja wandelen ook nog.
    Ik kijk er elke dag naar uit om die roman te lezen van andre, want als jij terug komt in nederland moet je een roman schrijven over jullie vieren geweldig toch he.
    Maar van wie zijn die schoenen want die hoeven niet meer voor de openhaard of kachel voor sinterklaas,daar valllen de wortels toch door niet dan.dus ook geen kadoooootje haha.
    En want janny bedreft doe je ook nog mee aan expeditie robinson om de visjes zelf te vangen.?
    Het zag er lekker uit.
    Nog veel wandelplezier kanjers zijn jullie.
    Gr de haldertjes.

• 11 Oktober 2015 - 12:07

Connie Boes:

Hallo toppertjes.

Wat een geweldige ervaring. Iedere ochtend een verrassing wat de dag je brengt. Bij het lezen van de verhalen krijg je er zelf zin in, niet in alles hoor!!!
    Nou mensen, wandel ze nog, geniet van wat de dag jullie brengt..
    Lieve groetjes connie