Zondag 4 oktober. - Reisverslag uit Barcelinhos, Portugal van Andre Oord - WaarBenJij.nu Zondag 4 oktober. - Reisverslag uit Barcelinhos, Portugal van Andre Oord - WaarBenJij.nu

Zondag 4 oktober.

Door: Andre

Blijf op de hoogte en volg Andre

04 Oktober 2015 | Portugal, Barcelinhos

Zo langzamerhand beginnen we alles los te laten.
Ik weet inmiddels al niet meer hoeveel etappe's we hebben gedaan. Vandaar de dag aanduiding. 4 oktober dierendag. Diesel wordt vandaag extra verwent!!
De afgelopen nacht verliep wat onrustig. Na een avondje tapas zijn we naar bed gegaan en vrijwel direct in slaap gevallen.
Rond 2 uur werden we wakker van hefig gekletter van de regen. Ook de plaatselijke jeugd was nog druk met hun uitgaans leven.
Een half uurtje later moest Andre van het gekletter buiten ook zelf even kletteren. Toen hij even naar buiten keek zag hij dat niet alleen de straat nat was, maar ook al onze schoenen die op het balkon stonden.
Uiteraard snel binnen gezet. Maar val daarna nog maar eens in slaap...
Dat valt niet mee.
Tegen 7 zijn we toch maar opgestaan. Het ontbijt zou om 8 uur zijn.
Nou ja ontbijt. Wit brood boter jam en gore koffie, en een mona toetje.
Uiteindelijk zijn we dan toch vertrokken. Het was even zoeken naar de verschillende varianten die mogelijk waren, maar uiteindelijk zijn we dan toch weer op de originele route uitgekomen.
We hadden de wind (kracht 5) in de rug. Maar met rugzak ben je ook erg zijwind gevoelig. En dat met auto' s die pal naast je heen razen.
Maar we hebben ons doel voor vandaag bereikt.
We zijn veilig en meest droog aangekomen. Nu blaast de wind de buien verder naar Nederland. Dus sterkte geachte volgers.
Tot morgen maar weer.

• 04 Oktober 2015 - 20:35

Wim En Chris:

Hallo sportvrienden,

Eindelijk van ons een bericht.. Het is nu met de computer geregeld. dat was een kortje nachtje voor jullie.
    En met een slecht ontbijt en natte schoenen verder te moeten, dan zit dat ook niet mee.
    De rugzak valt ook niet mee, maar het doel is toch bereikt.

"MORGEN MEER SUCCES"

Maak er met z"'n vieren toch iets van, dat lukt jullie zeker. Wij hebben heel de week al volop zon gehad, maar jullie hebben de regen, nu naar ons gestuurtd Tot de volgende keer maar weer.

Groetjes Wim en Chris ( het gaat jullie goed)

• 05 Oktober 2015 - 15:49

Joke:

Hoi wandelaars !
    Hier in Brabant is het fijn weer geweest, lekker zonnig.
    Rien heeft meegedaan aan een tennis toernooi en is samen met Gerard 4 de geworden. En gisteren hebben we een Tour gefietst in de omgeving hier , ook mooi hoor!
    Vandaag is het nog droog maar het zonnetje is wat verstopt.
    Groetjes en een fijne tocht verder!

• 05 Oktober 2015 - 17:09

Theo & Jacquie:

Hoi Walker al vinden wij dat jullie ook Bikkels zijn. Na de regen zijn voor jullie de temperaturen aangenamer geworden dacht ik. Vorige week 26 graden is net te warm om prestaties te leveren.
    Dit dagboek wordt goed bekeken zie ik al 1423 keer , we weten nu meer van jullie hoe je de dag [ en de nacht]doorbrengt dan wanneer je thuis bent.
    Allemaal succes voor de komende kilometers en tot de volgende x