Santiago. The way is finished. - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Andre Oord - WaarBenJij.nu Santiago. The way is finished. - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Andre Oord - WaarBenJij.nu

Santiago. The way is finished.

Door: Andre

Blijf op de hoogte en volg Andre

16 Oktober 2015 | Spanje, Santiago de Compostella

Afgelopen nacht in een auberge in niemandsland doorgebracht.
Niemandsland wil ook zeggen geen restaurant. Dus dat werd zoeken. Uiteindelijk toch nog iets gevonden. Geen culinair festijn deze keer, maar een eenvoudig pelgrims menu.
Daarna in de stapelbedden en slapen. De andere medeslapers die na ons thuis kwamen hebben zich keurig gedragen, en zijn in het donker en in stilte op de bovenslapers geklommen.
Vanmorgen na het ontwaken zijn we in het ochtendgloren vertrokken voor onze laatste etappe.
De route was leuk, maar het binnenkomen in Santiago niet bijster interresant.
De kathedraal was pas laat herkenbaar.
Aangekomen op het plein voor de kathedraal was het redelijk druk met pelgrims en andere gasten. Na het foto's maken zijn we eerst onze slaapplaats gaan regelen. Dat is weer gelukt. En nu is het tijd voor onze beloning. SERVEZA!!

• 16 Oktober 2015 - 15:46

Henk En Els:

De trip volbracht en nu weer naar de dagelijkse dingen zoals b.v werken
    Toch een hele opgaaf die afgelegde kilometers
    Wij wensen Jullie een behouden terugreis
    Groetjes Henk en Els

• 16 Oktober 2015 - 17:11

Mark:

Proost op deze prestatie! Lekker natje en droogje jullie hebben het verdiend. Geniet nog even daar! En tot snel.

• 16 Oktober 2015 - 18:07

Joke:

Gefeliciteerd en proost op een goede servesa!
    En nog even nagenieten!
    Voor het weer hoef je niet terug te komen hoor , tis koud en nat.

• 16 Oktober 2015 - 20:53

Connie Boes:

Gefeliciteerd. Missie volbracht. En nu maar genieten van de beloning.
    Gr.

• 16 Oktober 2015 - 23:04

Annie En Rinus:

Proficiat met het behaalde resultaat ! Geniet nog maar wat in Santiago en straks een behouden thuiskomst. Tot Ziens, Annie en Rinus.

• 16 Oktober 2015 - 23:45

Martin:

Het is gelukt!

Proficiat allemaal.

Gr Martin en Lidie

• 17 Oktober 2015 - 13:13

Jos:

Proficiat met de voettocht.en nu in santiago wel naar het wierookvat.hebben we ooit vergeten.en een hele goede reis terug.ik vergeet de terug reis niet.een mooien herinnering heb ik er aan over gehouden. Dus geniet er van. Grt jos en Elly.

• 17 Oktober 2015 - 14:20

Lies Van Bijnen :

CHAPEAU en nu genieten nog van de welverdiende mooie momenten proost

• 17 Oktober 2015 - 17:29

Theo & Jacquie:

We missen het dagelijks verslag na de voettocht , nee hoor hou dat maar lekker privé.
    Groetjes van Theo & Jacquie

Verslag uit: Spanje, Santiago de Compostella

23 Oktober 2015

De laatste dagen van onze Camino de Portugues.

22 Oktober 2015

Dag journaal komt nog

20 Oktober 2015

Terug in Porto.

19 Oktober 2015

Een regen maandag in Santiago.

18 Oktober 2015

Zondag in Santiago.
Andre

Wij, Janny, André, Marianne en Hans, zijn vier wandelaars die gaan pelgrimeren van Portugal naar Santiago de Compostela. Wij doen dit vooral om te genieten van cultuur, natuur, en het avontuur. Uiteraard zullen we de gastronomische verrassingen niet afwijzen. Het plan is om ongeveer 400km af te leggen.

Actief sinds 27 Aug. 2015