Terug in Porto. - Reisverslag uit Porto, Portugal van Andre Oord - WaarBenJij.nu Terug in Porto. - Reisverslag uit Porto, Portugal van Andre Oord - WaarBenJij.nu

Terug in Porto.

Door: Andre

Blijf op de hoogte en volg Andre

20 Oktober 2015 | Portugal, Porto

Janny en Andre hebben een zeer slechte nachtrust gehad. In het pension laggen een stel studenten die de hele avond een soort van tikkertje aan het spelen waren. Rond middernacht was Andre het beu en ging in z'n onderbroek de gang op. Niemand te zien, maar wel te horen. Maar kennelijk hadden ze het toch in de gaten want daarna werd het rustiger. En dat was maar goed ook anders had er minstens een een gratis facelift gekregen.
Vanmorgen deze ervaring sls klacht bij de pensionhoudster neergelegd.
Na het ontbijt naar het busstation. Het was wel weer ff wennen om met rugzak te lopen.
Na een voorspoedige busreis, en dito metroreis zijn we weer aangekomen het zelfde hostel als vorige keer. Men herkende ons dan ook direct.
Na het droppen van de bagage zijn we als eerste naar Livrata Lello gelopen. De plaatselijke boekwinkel. En niet zo maar een maar een heel bijzondere met veel art deco. Na dat bezoek eerst een serveza, en toen naar koffieshop Majestic. Eveneens in artdeco stijl. Daar ook een serveza genoten ipv koffie.
Ondertussen een cursus flesopen maken bekeken. Nou dat kunnen wij vlugger..... Na 15 minuten was de kurk er nog niet af. Er moest zelfs een verlostang aan te pas komen.
Daarna maar weer naar het hostel voor een frisse douche.
Nu zitten we klaar om te gaan dineren. Tot morgen....

• 20 Oktober 2015 - 21:46

Mark:

Mooie bieb zeg! Geniet nog even daar. Tot snel Opa. XJesse

Verslag uit: Portugal, Porto

23 Oktober 2015

De laatste dagen van onze Camino de Portugues.

22 Oktober 2015

Dag journaal komt nog

20 Oktober 2015

Terug in Porto.

19 Oktober 2015

Een regen maandag in Santiago.

18 Oktober 2015

Zondag in Santiago.
Andre

Wij, Janny, André, Marianne en Hans, zijn vier wandelaars die gaan pelgrimeren van Portugal naar Santiago de Compostela. Wij doen dit vooral om te genieten van cultuur, natuur, en het avontuur. Uiteraard zullen we de gastronomische verrassingen niet afwijzen. Het plan is om ongeveer 400km af te leggen.

Actief sinds 27 Aug. 2015