de laatste trainigslootjes - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Andre Oord - WaarBenJij.nu de laatste trainigslootjes - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Andre Oord - WaarBenJij.nu

de laatste trainigslootjes

Door: André

Blijf op de hoogte en volg Andre

16 September 2015 | Nederland, Drunen

Afgelopen weekend hebben Janny en André deelgenomen aan de 80 van de Langstraat. We zouden lopen tot ons lichaam zou gaan protesteren.
Na ruim 60km was het zout bij Janny op. Gevolg flauwtes !!
Balen, en jammer als je al zo ver bent. Maar na het opknappen met bouillon en soep toch maar de conclusie getrokken dat het beter was dat ze stopte.
Geen risico zo net voor ons vertrek. En als je al 14 uur hebt gelopen is dat helemaal geen schande!
André is toen verder gegaan en heeft de 80 voor de 10 keer volbracht. Bijna zeker weten dat dit ook de laatste was! 10 keer was het doel, en dat is bereikt.
Nu doen de spieren nog wat vervelend, maar dat gaat wel weer over.

Hans is al dagen op buitenlandstage. We weten niet of Hans zijn loopspieren aan het trainen is of dat hij aan het buitenlands eten aan het wennen is. Wellicht komt Hans afgetraind terug....

Marianne loopt ondertussen ook haar rondjes. Bovendien heeft ze de ervaring van een reeds gelopen Camino. Marianne maakt zich geen zorgen.

Met andere woorden de 4 wandelaars gaan er van genieten volgende week!!
We zijn er klaar voor !! En hebben er zin in.