Vandaag vertrek. Op naar Portugal. - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Andre Oord - WaarBenJij.nu Vandaag vertrek. Op naar Portugal. - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Andre Oord - WaarBenJij.nu

Vandaag vertrek. Op naar Portugal.

Door: André

Blijf op de hoogte en volg Andre

24 September 2015 | Nederland, Waalwijk

Vandaag is dan de dag dat de 4 walkers vertrekken richting Portugal.
Na veel wikken maar vooral wegen zijn de rugzakken gevuld, geleegd, gevuld en weer geleegd. Uiteindelijk is de inhoud dan teruggebracht tot een aanvaarbaar gewicht. Tsja, het moet wel 4 weken lang worden meegedragen.
Ik begin nu langzaam aan te begrijpen waar de uitspraak vandaan komt; " wat je niet bij je hebt is meegenomen" !!
Het is echt minimaliseren.
Wat ik in elk geval niet heb ingepakt is het lood in mn schoenen.
We gaan met goede moed, goed humeur, en veel zin op pad.
Vandaag Porto. Daar gaan we overnachten. En morgen gaan we kijken hoe we verder gaan. Zo is het de bedoeling dat we 4 weken lang dagelijks gaan bekijken wat de mogelijkheden zijn. Vrijheid blijheid.
Het enige wat vaststaat is de terugvlucht. Maar daar gaan we ons nu nog niet druk over maken.
Als we over WiFi of internet kunnen beschikken zullen we proberen een elke dag een kort blog verhaaltje te schrijven.
Tot blogs dus!!

Verslag uit: Nederland, Waalwijk

23 Oktober 2015

De laatste dagen van onze Camino de Portugues.

22 Oktober 2015

Dag journaal komt nog

20 Oktober 2015

Terug in Porto.

19 Oktober 2015

Een regen maandag in Santiago.

18 Oktober 2015

Zondag in Santiago.
Andre

Wij, Janny, André, Marianne en Hans, zijn vier wandelaars die gaan pelgrimeren van Portugal naar Santiago de Compostela. Wij doen dit vooral om te genieten van cultuur, natuur, en het avontuur. Uiteraard zullen we de gastronomische verrassingen niet afwijzen. Het plan is om ongeveer 400km af te leggen.

Actief sinds 27 Aug. 2015